Thursday, October 25, 2012

Noua gama de vopsele de par Garnier Olia

Hello,

    Mi-a intrat in vizor aceasta noua gama de vopsele de par acum vreo cateva saptamani cand umblam din blog in blog, in cautare de o noua nuanta de saten. Dadusem la un moment dat peste blogul unei tipe din Uk si m-am blocat. M-a acaparat brusc o pereche de ochi albastri scosi extraordinar de bine in evidenta de un saten superb, iar postarea cu respectiva poza se intitula "Garnier Olia...".


    Am dat repede un search sa vad la ce se refera acel "Olia" si am vazut ca vopseaua e lansata momentan doar in Uk si costa in jur de 6-7 lire (aprox 30-35 de lei)
    Personal n-am fost niciodata fanul vopselelor de la Garnier. Am folosit un roscat foarte intens acum vreo cativa ani si pe cat de strident a fost rezultatul, pe atat de degradat mi-a fost parul apoi. Bineinteles ca de atunci m-a mai batut gandul sa incerc Colorsensation, dar am tot vazut review-uri negative si am abandonat complet ideea de vopsea de la Garnier.

Si totusi, ce are aceasta vopsea in plus fata de altele?
  • este fara amoniac
  • este prima vopsea care contine uleiuri
  • are in compozitie uleiuri obtinute din flori (60%)
  • vine completata de o gama de nuante absolut superbe (puteti vedea aici )
  • are un miros floral
  • promite un par stralucitor si moale

     Sunt extrem de curioasa cum se comporta, cum arata culorile, cat tine, ah! cate intrebari :). Tot caut review-uri si m-ar bate gandul sa aman putin colorarea cu vopsea profesionala pentru a o incerca pe aceasta. Ce pot sa zic, m-am indragostit de satenul 6.3 - light golden brown.


     De asemenea, mi se pare foarte interesant si continutul cutiei de vopsea, forma recipientelor, culorile ambalajului, totul este pe cat se poate de original. (sursa pozei - amyantoinette.com)


Update!! Garnier Olia a fost lansata in Romania in februarie 2014. Mai multe detalii - aici


V-ar tenta sa o incercati? Care este nuanta voastra preferata din catalog?

Daca ti-a placut articolul, urmareste Pink Heels si pe Facebook
Don`t be shy, leave a comment :-*!

32 comments :

  1. Pe mine m-ar tenta Iced Chocolate si Deep Black. Bine nu stiu daca as scoate Iced Chocolate pe parul meu brunet dar e draguta culoarea :) Eu am avut parte de o experienta placuta referitor la vopseaua Garnier de la noi...in sensul ca nu mi s-a degradat parul dar culoarea s-a dus in 2 saptamani :(

    ReplyDelete
  2. Cele doua nuante de roscat imi fac cu ochiul si tare as vrea incerc vopseau ca suna bine ce zic ei..insa cine stie

    ReplyDelete
  3. Normaaaal ca roscatul iti face tie cu ochiul :D :*

    ReplyDelete
  4. Cu care din ele te-ai facut? :D
    Chiar ca e frumoasa Iced Chocolate <3

    ReplyDelete
  5. Eu am folosit atat Color Naturals (cea la care facea reclama parca Andreea Marin) cat si Color&Shine :) Cand au scos Color Sensation eram deja adepta vopselelor L'oreal si nu am mai incercat alta vopsea :D

    ReplyDelete
  6. Good to know :D
    Daaa :( sunt curioasa totusi daca o sa apara in viitorul apropiat :)

    ReplyDelete
  7. si pe al meu :)), pe pinterest :*

    ReplyDelete
  8. M-ar tenta si pe mine sa incerc aceasta vopsea, cred ca as alege 5.3 Golden Brown! Abia astept sa apara si unde locuiesc eu!

    ReplyDelete
  9. Suna tentant insa culorile arata intr-un fel pe ambalaj si in alt fel pe site dar cand o sa apara si la noi sigur o sa o incerc. Imi fac cu ochiul nuantele alea de blond ;))

    ReplyDelete
  10. Din ce am vazut eu pe facebook tu ai o nuanta foarte frumoasa la par :D
    Sigur o sa ai mai multe sanse sa apara mai repede.

    ReplyDelete
  11. Hmmm, ai dreptate. Din ce am vazut eu pana acum culorile ies superb <3

    ReplyDelete
  12. Ce culoare frumoasa are tipa. Si eu sunt in cautarea unui saten perfect:)) asemanator cu cel al tipei. Acum nu trebuie decat sa gasesc pe cineva din Londra care sa-mi trimita 2 cutii de vopsea:)).. Mersi de pont:*

    ReplyDelete
  13. Ma bucur ca ti-a fost de folos :*

    ReplyDelete
  14. multumesc :P Tocmai m-am vospit din nou ca si pe FB, eram bruneta de la ultima tentativa cu Palette Mousse (cea din campania trender) si imi era dor de culoarea "mea"

    ReplyDelete
  15. Aaa, inseamna ca nu vorbim de aceeasi culoare. Eu vazusem un saten deschis-blond :D

    ReplyDelete
  16. ziceai ca ai fost prin liceu roscata spune-mi ce vopsea foloseai sau ce imi recomanzi sa imi iasa un roscat mediu nici turbat dar nici inchis...azi m-am vopsit cu palette roscat intens si mi-a iesit un roscat inchis de toata frumusetea:))

    ReplyDelete
  17. Ce parere/pareri ai despre vopselele de la Palette?!

    ReplyDelete
  18. n-am folosit pana acum. M-a batut gandul sa incerc o data un saten destul de frumos (din poza de pe cutie) dar am citit doar review-uri negative despre vopseaua respectiva si am lasat-o balta.

    ReplyDelete
  19. Mai ales despre noua gama "deluxe" care are in concentratia sa 7 uleiuri nutritive!

    ReplyDelete
  20. Daca ar fi sa aleg intre Garnier si Palette, palette ar fi varianta mea, deoarece parul, dupa vopsire, isi mai pastreaza din stralucirea naturala spre deosebire de Garnier care, dupa cele 2 saptamani de la aplicare, parul nu mai are nici o stralucire. Sunt un pic curioasa despre aceasta noua gama de la Garnier. Stii cand apare in Romania?

    ReplyDelete
  21. momentan mi-au raspuns ca nu e in planul lor. Sincera sa fiu cu tine, nu cred ca o sa o aduca vreodata :). Cu ce nuanta vrei sa te faci de la Palette?

    ReplyDelete
  22. http://www.palette.ro/uploads/pics/204_21.jpg Palette deluxe 204 sau 345. E adevarat ce arata in tabelul de culori?! Adik nu cred eu ca poate decolora atat de tare parul. Tu ce zici? http://www.palette.ro/produsele-noastre/deluxe-relaunch/deluxe/nuanta-palette/blond-ultra-deschis/204-auriu-stralucitor-migdala/

    ReplyDelete
  23. ah ce frumoase sunt culorile <3. Mie 345 imi place cel mai mult. Nu, in mod sigur nu poate decolora parul asa de tare, cel putin nu de la prima folosire.

    ReplyDelete
  24. Care este cel mai bun decolorant de par?

    ReplyDelete
  25. ti-l recomand pe cel de la syoss. Syoss Lighteners ii zice si am auzit doar lucruri bune despre el. Uite aici link - http://www.syoss.ro/index.php?id=256 , apasa pe primele 3 nuante de blond de jos si alea sunt nuantele de decolorant - puternic, mediu si light.

    ReplyDelete
  26. 'Uleiurile' din compozitie, cele 60%, sunt de fapt parafina sau ulei mineral, derivat din petrol. Poate au adaugat si un mic procent de ulei vegetal, dar daca citesti ingredientele devine clar care e principalul. Nu inseamna ca vopseaua e rea, doar ca prezentarea e putin mincinoasa. Banuiesc ca l'Orealul o sa propuna in curand o vopsea similara bazata pe uleiuri vegetale.

    ReplyDelete
  27. n-am avut sansa sa pun mana pe o cutie de Olia, mersi ca mi-ai zis :D
    L'Orealul are Casting Creme Gloss care e tot asa pe baza de uleiuri, doar ca nu ii face reclama in acest sens

    ReplyDelete
  28. Buna fetelor!
    Eu locuiesc in Londra si ieri mi-am cumparat doua cutii de Garnier Olia,nuanta 9 light blonde.
    Culoarea a iesit super,mult mai bine decat ma asteptam! Parul este stralucitor si moale la atingere :)
    Aveam radacinile destul de inchise,saten inchis,iar culoarea este uniforma pe toata lungimea parului.
    Nu miroase a vopsea normala de par,are un miros floral,ceea ce m-a incantat,deoarece eram satula de inhalat amoniac si ce am mai folosit pana acum.
    Chiar o recomand si eu,am avut curaj sa o incerc si imi pare bine,auzisem lucruri nu tocmai bune despre vopseaua garnier,dar se pare ca aceasta iese din tipar!

    Sper sa apara si la noi aceasta vopsea de par.
    Va pup!

    ReplyDelete
  29. In Chisinau a parut stie cineva? si unde pot gasi.

    ReplyDelete
  30. Buna. Am fost de curand in uk si mi-a atras atentia aceasta vopsea tocmai din motivul k la noi inca nu a aparut. Mi-am luat nuanta 8.0 pe care am aplicat-o in aceasta seara. Se aplica usor cu dispozitivul special, miroase frumos si nu mi-a degradat parul. Am gasit-o pe Aoro la 27 de lei.. Sper ca ti-am fost de folos.

    ReplyDelete
  31. Buna!vreau sa va intreb ceva,intrucat nu m-am mai vopsit de 3 ani,,am culoarea naturala a parului un saten...nici prea deschis,nici prea inchis,As vrea sa ma vopsesc pentru a-mi nuanta parului cu 2-3 tonuri sau cat se poate,fara a-l decolora...credeti ca aceasta vopsea are puterea de a deschide putin un par natural?sau ce alta vopsea mi-ati recomanda?multumesc mult:)

    ReplyDelete