Friday, February 15, 2013

Reteta: Bruschete cu ciuperci

Hello,

    Sunt sigura ca de multe ori ati simtit nevoia sa mancati cat mai light seara sau poate pur si simplu nu va permite timpul sa organizati o cina ca la carte, motiv pentru care am decis sa va prezint preferinta mea in ultima vreme: bruschetele cu ciuperci :).

Aveti nevoie de:
- ciuperci champignon (eu am ales o conserva de 400 gr de la Lidl)
- ceapa
- usturoi
- ardei
- paine crocanta sau baghete
- ulei de masline
- sare, piper

Mod de preparare:

- se incalzeste cuptorul
- se taie marunt usturoiul, ceapa si ardeii, iar ciupercile in feliute
- se pregateste o tigaie cu ulei de masline
- se adauga ceapa si usturoiul in tigaie


- completam cu ardeii si ciupercile


- condimentati dupa gust
- se pun feliile de paine sau bagheta pe gratar


Et voilla! Dupa ce ciupercutele au prins o culoare usor rumenita, iar painea a devenit crocanta le puteti combina obtinand astfel o gustare usoara si cu putine calorii. Daca sunteti fanii lactatelor, puteti adauga smantana in amestecul din tigaie sau branza/cas/cascaval ras peste rezultatul final.


Pofta buna!

Daca ti-a placut articolul, urmareste Pink Heels si pe Facebook
Don`t be shy, leave a comment :-*!

19 comments :

  1. Mmmm delicios.
    Si eu sunt setata pe bruschete in ultima perioada. ;))
    Pupici

    ReplyDelete
  2. eu de obicei le facem cu rosii, nu mi-a trecut prin cap sa le fac cu ciuperci :)) data urmatoare cand am chef de ciuperci sigur incerc reteta ta merci

    ReplyDelete
  3. Cu ce ti le faci de obicei? :D
    Eu ma gandeam sa incerc si varianta cu rosii cand o sa apara alea romanesti

    ReplyDelete
  4. Si eu ma gandeam ieri sa incerc si varianta cu rosii :))

    ReplyDelete
  5. Bune, bune si cele cu rosii:D Si nu ai nevoie sa le astepti pe cele romanesti. Decojite si condimentate cum trebuie, ies foarte bune si cu cele deja existente pe piata:D

    ReplyDelete
  6. Rosii, cascaval si muuult usturoi. ;))

    ReplyDelete
  7. Ommggg ce pofta mi s-a facuuut :))
    Te pup si eu :*

    ReplyDelete
  8. off topic, am vazut ca te ocupi de design-ul blogurilor. Imi poti da mai multe detalii? :D

    ReplyDelete
  9. Andreea @ Blog Randeea.February 16, 2013 at 5:35 PM

    Am avut un concurs care s-a numit Draw my blog. Premiul era un design nou la blog realizat de mine. Dar pentru că s-au inscris putine fete, 5 la număr... le+am făcut tuturor câte un header şi un template nou. Apoi m-au mai contactat câteva fete. Acum sunt în pauză pentru că voi deschide un magazin de design de blog şi mai am de lucrat câteva template-uri. Dar dacă te interesează, rămâi prin preajmă pentru că va urma o surpriză.


    Pupici

    ReplyDelete
  10. Vaaai, mai bine nu aflam ca acum ma oftic :(
    Bine bine, o sa fiu cu ochii pe blogul tau :*

    ReplyDelete
  11. Ciupercile cu maioneza sunt cele mai bune din lumeee in opinia mea,dar nu mananc prea des,au milioane de calorii. Asa nu am incercat pana acum,oricum orice are ciuperci imi place.

    ReplyDelete
  12. Multumim pt.reteta:) cred ca este foarte gustoasa si pe langa asta nici nu iti ia mult timp :D.
    Nu sunt eu mare amatoare de ciuperci dar poate o sa o incerc si o sa le fac o surpriza alor mei ;))
    :*

    ReplyDelete
  13. Ma bucur ca ti-a fost de folos si pofta buna :D :*

    ReplyDelete
  14. Andreea @ Blog Randeea.January 1, 2014 at 10:43 PM

    Eu le fac cu ceapă, roşii, ciuperci. Şi usturoi pentru frecat feliile de pâine prăjită după care toc ce rămâne şi amestec cu roşiile,ceapa şi ciupercile. De obicei pun deasupra şi puţin caşcaval sau brânză mai tare şi deja e ca o pizza.


    Pupici

    ReplyDelete